lucky patcher قدرتمند ترین و تنها نرم افزاری است که به وسیله آن میتوان لایسنس نرم افزار و بازی های پولی را دور زد و از تمامی امکانات نرم افزار ها در اندروید استفاده کرد.

در این نرم افزار همه ی برنامه ها و بازی هایی که شما در تلفن اندرویدی خود نصب کرده اید نمایش داده میشوند بنابر این میتوانید به صورت تقلبی قسمت های پولی این نرم افزار ها را بخرید و از تمامی امکانات نرم افزار ها و بازی ها استفاده کنید.و یا این که از شر تبلیغات مزاحم بعضی بازی ها و برنامه ها خلاص شوید.لاکی پچر روز به روز اپدیت های جدیدی جهت پچ کردن نرم افزار ها و بازی های اندروید میدهد که البته با بروز شدن روزافزون متد های امنیتی نرم افزار ها امری ضروری میباشد.

هنگامی که شما نرم افزار را دانلود و نصب مینمایید شما با رنگ های مختلفی از نرم افزارها مواجه میشوید .که هر کدام از رنگ ها معنی خاص خود را دارد.اما معنی این رنگ ها چیست:

رنگ سبز:به این معنی است که این نرم افزار حتما توسط لاکی پچر پچ و فول کرک خواهد شد.Remove License Verification

 

رنگ زرد:به این معنی است که این نرم افزار شانس زیادی برای کرک شدن توسط لاکی پچر را داراست.Custom Patch Apply

 

رنگ صورتی:به این معنی است که نرم افزار مورد نظر بعد از ریبوت (ریستارت) کاملا کرک خواهد شد.Add for Patch on Reboot

 

رنگ نارنجی:به این معنی است که اپلیکیشن مورد نظر یا قبلا کرک شده است و یا قابلیت کرک شدن را ندارد.

 

رنک قرمز:به این معنی است که پچاپلیکیشن مورد نظر برای برنامه تعریف نشده اس . این طور برنامه ها را باید به صورت مود شده یا پچ شده دانلود کنید و نصب نمایید و قابلیت پش شدن توسط لاکی را ندارند.

 

در نسخه جدید لاکی پچر قابلیت جدیدی تحت عنوان کلون کردن(تکثیر) دیگر برنامه ها اضافه شده که بر روی بعضی از برنامه ها موثر میباشد.

 

توجه :این نسخه از این نرم افزار در دستگاه های روت نشده هم کار میکند اما به صورت کلی برای استفاده از امکانات کامل و اصلی نرم افزار دستگاه اندرویدی شما باید روت شده باشد.

 

تغییرات نسخه جدید:

بروزرسانی زبان ایتالیایی

بروز رسانی برخی از پچ ها

رفع اشکال برای ساختن Jar

رفع مشکلات برنامه  و بهبود عملکرد

 

برای دانلود کلیک کنید.!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: